▄▄▄▄ħUЯÐ☼KħT▄▄▄▄
سلام به وبلاگ آزی خوش اومدین.گاهی میخندم گاهی غم دارم.اما دلم میخواد کنار شما شاد باشم :)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 171
بازدید هفته : 406
بازدید ماه : 405
بازدید کل : 181183
تعداد مطالب : 182
تعداد نظرات : 135
تعداد آنلاین : 1

كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA

11:33 AM , 24 / 12 , azi

سلام علیکم

میبینم که جدیدا همه جا آهنگ کرمانجی میذارن.....

آین آهنگای وطنی (من کرمانجم) ما هم نه که خیلی شاد و شنگولیه دیگه دل همه رو به وجد میاره

آره دیگه

.

.

چن وقت پیش تو اتاقم نشسته بودم یهو صدا آهنگ اومد و منم شروع کردم به رقصیدن (کرمانجیا) نه که رقصم خوبه!!!

موندم خدایا این آهنگ از کجا اومد که دیدم ... بعله... شبکه5 (پایتخت) یه مجموعه ای داره به اسم تهران پلاک 1 و تیتراژ اولش هم یه آهنگ از آقای میرزازاده (خواننده محبوب من در کرمانجی )

به به به

همین دیشبم داشتیم خونوادگی تی وی (تلویزیون) نیگا میکردیم که باز همون شبکه 5 یه برنامه ای واسه نوروز چن تا مجری مشغول بودن که آهنگ آقای مراد حسن زاده ( یکی دیگه از محبوب های من در کرمانجی) پخش شد

چقد احساس غرور کردم!!!!

هیچ دیگه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






كافه موزيكال:مرجع موسيقي بيكلام

CAFE MUSICAL

WEBIHA